Daniel Hellmann (CH): TRAUMBOY

22. 9. ,21:30, predstava (85′)@ Polukružna &TD

Daniel se bavi prostitucijom. Traumboy je solo-predstava u kojoj iznosi svoja iskustva muške prostitutke. Bez srama, iskreno i interaktivno. Govori o razlozima zbog kojih je odabrao to zanimanje, opisuje svoje mušterije i njihove želje. Publika upoznaje mladića kojem je prostitucija vlastiti izbor. Jedini problem predstavlja stigma kojoj je izložen. Jer, seksualni odnosi sa strancima za novac još se uvijek smatraju tabuom. Traumboy preispituje dvostruka mjerila hiperseksualiziranoga kapitalističkog društva u kojem živimo. Ova dvosmislena solo-izvedba potiče gledatelje da preispitaju čemu u seksu teže te da dublje promisle o sebi kao seksualnom biću. Jesu li granice u našem umu tamo gdje ih očekujemo?

Daniel Hellmann svestrani je umjetnik koji se na švicarskoj plesnoj, kazališnoj i glazbenoj sceni etablirao svojim radovima u formi koncerata poput Home Opera, glazbenokazališnim djelima K. (Nagrada za kulturu Grada Zuricha 2013.) i untold, u produkciji njegove 3art3 Company i u suradnji s koreografom Quanom Bui Ngocom.

 

Koncept/Izvodi: Daniel Hellmann

Dramaturgija: Wilma Renfordt

Asistent: Ivan Blagajcevic

Set/Kostimi i scena: Theres Indermaur

Zvuk/Glazba: Leo Hofmann

Svjetlo: Gioia Scanzi ili Anna Lienart

Producentica: Daniela Lehmann

Prijevod na engleski: Melanie Jame Wolf

Produkcija: 3art3

Koprodukcija: Gessnerallee Zürich i Festspiele Zürich

Booking, Tour manager Florence Francisco – Les Productions de la Seine

A production by 3art3 in co-production with Gessnerallee Zürich and Festspiele Zürich / Supported by Stadt Zürich Kultur, Fachstelle Kultur Kanton Zürich, Pro Helvetia Schweizer Kultur- stiftung, Migros Kulturprozent, Nestlé Fondation pour l’Art, Schweizer Tanzarchiv — Preis für Videodokumentation, wpZimmer Antwerpen. Zagreb tour is supported by The Swiss Arts Council— Pro Helvetia.

1.Od čega biste se oprostili/pozdravili u društvenom i političkom kontekstu vašeg grada i države?

Zürich je vrlo otvoren grad, no troškovi života su visoki tako da je umjetnicima gotovo nemoguće živjeti od umjetnosti, čak i onima koji primaju državnu potporu.

2.Što biste naveli kao primjer dobre prakse u kulturnog politici vašeg grada i države? Kakav je utjecaj provedba tih praksi imala na kulturnu scenu u vašem gradu i državi?

Grad i država podupiru moj rad iako se bavim vrlo osjetljivim tema poput prostitucije, seksualnosti ili prava životinja. Vrlo sam im zahvalan i svjestan sam svoga povlaštenog statusa.