Isabelle Schad (DE): TURNING SOLO

20. 9., 19:0o, plesna predstava (30′), Dance_Inn Autumn x Ganz @ Galerija SC

Predstava Turning Solo nastavak je serije radova kojima isključivo pomoću tijela i pokreta Isabelle Schad portretira izvođače kanalizirajući njihove osobne ritmove i energije u fiksirane koreografije.

Ishodište predstave Turning Solo – portret Naïme Ferré – jest plesačičina sposobnost dugotrajnoga okretanja oko svoje osi. Tu vještinu Schad povezuje sa svojim istraživanjima pomaka osi i težine, unutarnjega kretanja i njegove emanacije u vanjski svijet, energetskih polja karakterističnih za svakoga pojedinca. Minimalistička studija pokreta malo-pomalo postaje pravi dragulj, skulptura u okretu, koreografirani portret plesačice.

Isabelle Schad plesačica je i koreografkinja. Nakon studija klasičnoga plesa u Stuttgartu i rada s brojnim koreografima, od 1999. razvija svoje projekte. U fokusu su njezinih istraživanja tijelo i njegova materijalnost, tijelo kao proces, mjesto i prostor, odnos između tijela, koreografije, (re)prezentacije, forme i iskustva, zajednica i politički angažman. Njeni su radovi kombinacija plesa, performansa i vizualnih umjetnosti.

Naïma Ferré plesačica je suvremenoga plesa i izvođačica. U svom radu istražuje odnos tijela i uma. Solo plesnim improvizacijama – uvelike pod utjecajem Rosalind Crips, i gotovo obrednom vrtnjom oko svoje osi pomiče granice svoga istraživanja tražeći nove dimenzije tog odnosa.

Koncept i koreografija: Isabelle Schad
Ko-koreografkinja i izvođačica: Naïma Ferré
Dramaturška potpora: Saša Božić
Zvuk: Damir Šimunović
Svjetlo: Bruno Pocheron and Emese Csornai
Kostimi: Charlotte Pistorius
Voditeljica produkcije: Heiko Schramm
Produkcija: Isabelle Schad
Koprodukcija: HAU Hebbel am Ufer Berlin

 

1.Od čega biste se oprostili/pozdravili u društvenom i političkom kontekstu vašeg grada i države?

Oprostila bih se od nadmetanja, nepravdi i konzumerizma u umjetnosti.

2.Što biste naveli kao primjer dobre prakse u kulturnog politici vašeg grada i države?

Otvorena diskusija o tome kako strukturno i financijski poboljšati potporu plesnoj sceni u Berlinu otvorila je mogućnosti za nove potencijale i promjene, i budi nadu u to da su pravda i zajedništvo mogući.

3.Kakav je utjecaj provedba tih praksi imala na kulturnu scenu u vašem gradu i državi?

Još uvijek čekamo konkretne rezultate proizašle iz diskusija…